Dienstag, 9. April 2013

FOREST BBQ




You all know that I’m a country-bred person. Grown up in the rural Thurgau I always loved to be in the nature. All the more I was waiting longingly for the first sunrays to go outside again. Then on Easter Monday finally the sun showed up after nearly 100 years we packed a few sausages and went for a BBQ on the hill. Since we both grew up in the same neighbourhood we both know some very beautiful places with a perfect view and lot of sun. It was a wonderful day and I can’t wait for all the coming spring and summer days!

Love,

Delaia

PS: I know the pictures look like they were made in fall but it truly was on Easter Monday ;)

My  Forest BBQ Outfit
Jeans: Only for € 40
Pullover: H&M for € 40
Boots: Sperrys from Stromberg
Scarf: A Gift 


Wie ihr alle wisst, bin ich ein absolutes Landkind. Aufgewachsen im ländlichen Thurgau bin ich schon immer gerne in der Natur gewesen. Umso mehr wartete ich sehnsüchtig auf die ersten Sonnenstrahlen um endlich wieder einmal nach draussen zu gehen. Als am Ostermontag dann endlich nach gefühlten 100 Jahren die Sonne sich zeigte, haben Joël und ich kurzerhand ein paar Würste eingepackt und sind in den Wald zum Grillen gegangen. Da wir beide schon seit unserer Kindheit in derselben Umgebung wohnen, kennen wir viele schöne Örtchen mit super Aussicht und voller Sonnenlage. Es war ein wundervoller Tag der Lust auf noch viel mehr Sonne, Sommer und Grilladen machte, die hoffentlich bald kommen werden!

Eure Delaia



PS: ich weiss die Bilder sehen aus als ob sie im Herbst gemacht wurden, aber es war tatsächlich Ostermontag!
 



























Kommentare:

  1. absolut cools outfit;)
    und die brotwurscht macht appetit!

    grüessli
    sara

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Danke Sara wie immer super zueverlässig ;)

      Löschen
  2. Wow, amazing Blog! <3

    Do you want to follow each other ? :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you so much dear :)

      Yes of course I'll visit your blog too!

      Löschen
  3. You have a good blog, and you are beautiful.
      Propose to follow each other ..
    http://ulianna-life.blogspot.ru/

    AntwortenLöschen